wtorek, 1 listopada 2011

Oświecenie przyszło

Powoli klaruje mi się pomysł na mój pełnometrażowy komiks. Już prawie wszystko jest zaplanowane, scenariusz zaczął się pisać, już sobie bazgram potrzebne mi projekciki(w sumie dla wlasnej swojej satysfakcji). Pomysł ewoluował z 3 poprzednich, łączyły się wzajemnie, poprawiały... A zaczynałam z tym, że wiedziałam kim mają byc główni bohaterowie. I to chyba było największe przekleństwo, bo musiałam dla nich znaleźć historię, a nie bohaterów do historii.
Pozamykam inne projekty, zlecenia, rysunki i zabiorę się za komiks. I mam nadzieję, że nic mi w ty nie przeszkodzi. I też mam nadzieję, że sprostam samej fabule, bo mogę się zapędzić i od razu sama siebie rzucić na zbyt głęboka wodę. Dlatego muszę mieć wszystko zaplanowane od A do Z, żebym później nie obudziła się z ręką w nocniku. Musze tez wziąć pod uwagę moją prace magisterską z socjologii i pracę dyplomową z grafiki. Ale jeśli wszystko dobrze pójdzie, to dyplom połączę właśnie z projektem komiksowym. Mam nadzieję, że to wyjdzie, bo nic bardziej nie mobilizuje niż możliwość skończenia tych przeklętych studiów.
Jeśli chcecie wiedzieć co pod tym hasłem "projekt komiks" sie kryje to wystarczy czytac moje noteczki, a właściwie oglądać obrazki, które będe tu wrzucać pod tagiem "komiks".
Trzymajcie kciuki, żebym to skończyła, żeby mi się w końcu udało. Może dlatego będę tu wstawiac etapy mojej pracy, żebyście stali nade mną z batem i mnie w jakiś sposób mobilizowali.

Dla mojej własnej satysfakcji, tak. Naprawdę.

A dodatkowo, prezentuję wam lineart rysunku, nad którym rpacuję w wolnych chwilach (których ostantio mało), i zobaczymy za ile tygodni go skończę. Chociaż, po tej okropnej, długiej, męczącej przerwie, gdzie miałam blok artystyczny, rozrysowałam się, i już wszystko idzie mi szybciej.



2 komentarze:

  1. ojej, w końcu będzie Twoj pełnometrażowy komiks! aż nie mogę się doczekać :D

    powodzenia w rysowaniu i obu pracach na studiach <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna wiadomość. Czekam z niecierpliwością na komiks i kibicuję!

    OdpowiedzUsuń