piątek, 10 września 2010

Mercy


Garść informacji, które mogą Was zainteresować. A na pewno będzie mi łatwiej dawać link do tej notatki, niż 30 osobom odpowiadac na te same pytania.

"Mercy", czyli wampiry w nieco steampunkowym świecie lat 20/30, zostało napisane przez Steve'a Ahlquista, rysunki, concept arty, projekty postaci i otoczenia wykonuję ja. Jednak także mam wpływ na konstrukcję charakterów i osobowości postaci. Więc jakby nie było, nie ograniczam się do "przerysowywani" tekstu na kadry. To duży plus dla mnie, gdyż ja jestem cholerną indywidualistka i niestety czasami współpraca może mnie męczyć. Lecz tutaj wszystko układa się bardzo dobrze. Mam pewną swobodę.

Historia jest prosta - młoda kobieta o imieniu Mercy jest wampirzycą, która chce wtopić sie w tłum, nie wychodzić z cienia, żyć w spokoju (o ile się da tak życ będąc wampirem). Nie ma zamiaru rzucać sie w oczy, woli stac z boku - wszystko po to by jej nie spalili na stosie. Jednak jej plan się rypnał, gdy spotyka pewna Sarę, która raczej nie ma zamiaru siedzieć cicho. 

Pierwszy zeszyt został już ukończony i na 99% będzie wydany przez SLG Publishing (http://www.slgcomic.com/). Okładkę pierwszego numeru możecie zobaczyć powyżej. Pierwsza historia to praktycznie wprowadzenie, drugi zeszyt nad którym aktualnie pracuje rozwija większa akcję i wprowadza nas w faktyczną fabułę i przedstawia istotne postaci. Jednak sądzę że no. 1 nie jest tylko nudnym prologiem.

Zeszytów ma być 4. Jeżeli się spodobaja i przyjmą, będzie więcej. Na pewno zbiór tych 4 części bedzie wydane potem w jednym komiksie, z ładniejsza okładeczką i innymi bajerami. Cóż, wszystko przed nami.

Prawdopodobnie akcja promocyjna komiksu będzie miała miejsce w sieci sklepów Hot Topic (http://www.hottopic.com/), oczywiście przy dobrych wiatrach. Target? No cóż, nasze wampiry raczej sie nie świecą w słońcu i chętnie zjadają małe dzieci. Chociaż nie ukrywam, ze tematyka wampirów to coś co na pewno w małym procencie w dzisiejszych czasach się przyjmie w miare dobrze.

Na amym początku byłam sceptycznie nastawiona do tego, aby rysowac coś o wampirach. Ale fakt, iż będa to wampiry brutalne, nie cackające się z Bellami - to mnie w pewniem sposób przekonało. Plus fakt, iż mogłam skonstruowac ciekawe (tak mi się wydaje) postaci. Bardzo polubiłam małżeństwo Sary i Christiana Gespenst, w których stworzenie włożyłam chyba najwięcej serducha.I mam wielką nadzieję, ze Wam tez przypadną do gustu... jak cały komiks.

Zdaję sobie sprawę z tego, ze ta historia jest czysto rozrywkowa, jak muzyka pop, sama nie oczekuję od niej "och ach, kamienia milowego" w komiksach - ale przywiązałam się już do tego projektu.

Takie moje kolejne dziecko : )


7 komentarzy:

  1. Ja chcę! Gdzie można zamawiać? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nigdzie, ale pewnie na stronie wydawnictwa będzie można jak będzie już wydane.

    OdpowiedzUsuń
  3. no to już wiem na co będę oszczędzała :D czekam na resztę szczegółów

    OdpowiedzUsuń
  4. oh oh~
    nie moge sie doczekac <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Proszę, dotarłem tutaj z Kolorowych i pluję sobie w brodę że dopiero teraz. Twoje rysunki są świetne, trzymam kciuki za debiut zeszytowy! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń