piątek, 20 listopada 2009

Helena Wiktoria


Wypadałoby coś wreszcie napisać.  Może na sam początek to, ze skończyłam kolejną pracę. Oraz że siedzę nad następną. I następną. I następną.

Tyle się tego nazbierało, że nie wiem kiedy to wszystko skończę. Do tego przyszedł jeden pełnometrażowy projekt do USA, nad którym muszę przysiedzieć bo to moja wielka szansa. I bardzo by mi było miło, gdybyście trzymali za mnie kciuki : ) Jak nazbieram dużo szkiców koncepcyjnych to je tutaj zamieszczę.

Na horyzoncie praca licencjacka. "Postaci z gier wideo jako ikony i symbole kultury graczy". I jeszcze nic nie napisane, prócz tytułu. Coś czuję, ze będę mało sypiała do czerwca... Trochę chyba z własnej winy.

Na razie skupiam się na tym co tu i teraz. Oby mi to tylko na dobre wyszło.


1 komentarz:

  1. Tym razem zdrowo pojechałaś :)
    Primo - Nie jestem fanem klimatów steam punkowych, a mimo wszystko podobają mi się twoje rysunki jak jasna cholera, więc chyba coś w nich jest :).
    Secundo - Trzymam kciuki. I za pracę i za USA.
    Tercio - Powodzenia przy kolejnych grafikach (znaczy, motywacji życzę)

    OdpowiedzUsuń