środa, 5 sierpnia 2009

Nic nowego


Od tygodnia siedzę we Wrocławiu, i szczerze powiem, nie chcę mi się nic. Bo jest za fajnie. Nie ma to jak spędzać czas na graniu na cudzym Xboxie. Ale też korzystam ze wspaniałego tabletu LCD Wacoma od J.T. Cudo. CUDO to jest ja wam powiadam. Świetnie się na nim pracuje. Dzięki niemu nałożyłam kolor na ostatnio stworzony kontur.

Mimo, iż w miarę szybko mi poszło, raczej nie skończę tej pracy przed powrotem do Katowic.
Właśnie mi się przypomniało, że mam zrobić pasek na Bitwy komiksowe

2 komentarze:

  1. Szczękopad jak sobie powiększyłem obrazek i przyjrzałem twarzy jegomościa... Jestem pełen podziwu i uznania dla zdolności plastycznych :)

    Pozdrawiam i życzę owocnej i udanej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak przeglądałem twoje prace to aż mi się zachciało narysować coś bardziej realistycznego niż zwykle ;p...

    OdpowiedzUsuń