środa, 8 lipca 2009

Nareszcie!



Tak drodzy państwo, wreszcie skończyłam rysunek pt. "Robot domowy". I zapewniam, że nie jest to ostatni rysunek w tej stylistyce. Zamieszczam wersję podwójną - w podstawowym kolorze i po zastosowaniu tekstury. Żeby troszkę klimatu dodać. Chciałam póżniej zastosować sepię , ale żal mi było mojego kolorowania...

Postacie, które widać na załączonym obrazku jeszcze pojawią się na innych moich pracach, jak i sam robocik Edward. Czuję do niego sympatię.

Wersja na deviantart: Link, link!

Może uda mi się w niedługim czasie pokazać nowe linearty z projektami strojów steampunkowych i wtedy mozecie liczyć na parę słów ode mnie na temat denerwującej maniery twórców obracających się w tej stylizacji.

A teraz, smacznego.

4 komentarze:

  1. Świetne, choć już mówiłam [chyba].
    Pozdrawiam, dangerous. [może skojarzysz]

    OdpowiedzUsuń
  2. jak mozna tak dobrze rysowac, to az grzech :/

    OdpowiedzUsuń
  3. podziwiam twój talent. jesteś niesamowita.

    OdpowiedzUsuń